OLD MEMORIES 1995-1996 part 3


ABM3 Stood Pupils.
Lagi ! Antara Ekspresi yang sempat dirakamkan..
KF HELL ..Hahah..Sori..Sori .takde deskriminasi antara jabatan .
Warie,Yin,Nizam,Joker,Yeop,Mem.

Mem , Apet , Sham Kole.
KAMI GANAZ !

Baru balik study malam.

Best ever

Santai
Epoy , Aji , mamat.

Toilet Repairer. Got Any clogged in your bowl? Pls Call Us .We Serve BETTER !

Hi..we`re Speed Jumper..Pesanan diterima kurang 30min.Lambat? Wang tak akan dikembalikan!
Band dari seberang.KAKILALAK. Jimmy ( dancer..aww ! )
Ni gambar dipercayai selepas pergaduhan antara jamili and mior.Aksi nie sempat aku rakamkan bilemana masing2 dah letih.
Aksi GANAZ.Yang paling ganaz MUNAWWARULRAFIK.sebab dia macam muka micheal Jackson ( ''THRILLER'')
Aku dah lupe masa nie.cemana aku , ard , mamat ngan kepak leh pakai baju biasa sedangkan yg lain uniform..mungkin baru pas konsert GEGAR DORM .
Back stage after performing Unplugged consert at Jamuan ( ape jamuan aku lupe dah )
Toilet lagi..senang nak cari Gu..sebab ade ROSKOK beb.
FAUZI .Dulu aku ade gambo dia kena bogel.tapi takleh publish la..Drop his water face . Tapi dia cool je.Ok ape.

SAIFUL AZUAR .Antara rakan aku yg paling besh.Aku doakan dia hidup sejahtera.Satu masa akan ku temu jua dia.
Beliau tidak perlu diperkenalkan lagi.Beliau sekarang seorang anggota yang dedikasi.Beliau berkhidmat utk negara.Menjaga Maruah bangsa dan agama.Bagus ape. ( aku bodek sebab esok ape2 hal aku kontek dia je)
Preparation Time.Mentelaah buku demi tuntutan agama.

Rutin harian .membasuh lantai beramai2.
KELAS ABM3.tapi aku takde.Mana aku ! aku sendiri pun dah lupa.So sesape yang ade dalam gambo nie laki ke pompuan pls kontek aku. :).Kelihatan Ustazah yang berhati mulia lagi penyabar.Beliau sayang akan muridnya.Sering menasihati aku supaya jgn suka tido dlm kelas.Maaf Ustazah.Aku tak tido dalam kelas lagi.Tapi kat tempat keje plak.!
Jamuan
Ni masa Tun Mahathir datang sekolah kita.Aku rasa time tu tengah sibuk pilihanraya.Aku rasa la.
Ok la rakan2 ku.Aku dah kehabisan photo kenangan .Balik kampung aku carik semua nie sampai dapat .semua sudah aku uploadkan utk tatapan semua.Itu je la yang aku simpan.Aku percaya korang semua ada lagi yg besh utk di uploadkan.Jadi gunakan lah ruang yang ada nie utk uploadkan kat blog EX STUDENT SMVK yang tiada tandingan ini.Aku dah mengantuk dah.Esok nak kijo lagi.Tapi SMVK punya pasal..Aku rela .( haha )
So..that all guys.Every minutes, every second we share each other.We have our own great history to tell for future.We will lost our memories,but we didn`t lost our history.(apa aku cakap nie).Even we left the world..this blog will prove that WE SMVK student.
Wsalam

post by : ZULKARNAIN HAJI ABDUL MALEK