SMVK Extraordinary General Meeting in KL . LET JOIN US !!



Assalamualaikum.
Semuga anda semua hidup aman dan beramal ( Peace and Faith )

Pada 6 / 3 nanti satu perjumpaan untuk bekas SMVK 95/96 yang akan berlansung di Petaling Jaya ( rujuk tajuk diatas tadi ) . So.. seperti biasa aku akan menjelaskan situasi yang dinyanyikan oleh BUNKFACE yang seperti monyet girang itu ( Bonzer suruh tuliesh )

Sepertimana yang telah anda semua tahu..dan sepertimana yang telah kita , kami bincangkan terdahulu melalui beberapa kaedah perhubungan..majlis akan berlansung mengikut apa yang telah dirancang dan mendapat kata sepakat dari banyak pihak..So maknanya mana yang tak sepakat kata tuh.. bawak pi pre-gath nanti..
apa2 info rujuklah post terdahulu..Aku rasa 95% maklumat yang aku paparkan tuh BERSIH dan mungkin 5% maklumat belum dijelaskan.

Lokasi yang ditetapkan pun aku rasa muktamad. Sebarang jenis khidmat perhubungan Transit pun mudah.Bagi yang tinggal di kawasan Lembah Kelang aku rasa selesa.Bagi yang diluar Lembah Kelang macam Ipoh dan Penang kalau ade masalah kami bantu.cuma sila hubungi rakan yang terdekat bagi mendapatkan informasi dan arah pandu..itu juga kami sediakan !

Bayaran ?
Setakat nie dari apa yang aku jelas adalah seorang RM50 nett kerana Majlis ini menganggarkan sekitar RM1k dan lebih .Daripada pengesahan yang telah dibuat..jumlah bilangan yang akan hadir menghampiri >40 org ( mungkin termasuk yang bekerluarga).. itu jangkaan kami. Kami cuba merealisasikan jumlah ini dan anda diminta mengambil perhatian dan membuat keputusan yang cemerlang. Kerjasama anda di alu2 kan.. Segala informasi hubungi terus kepada yang berkenaan. Segala permasalahan boleh dibincangkan seperti bayaran berkeluarga ,tarikh akhir , dan ada sape ke kata bawak anak tapi tak bawak wife? * tutup mata *






Federal Highway - Cari Lokasi Jalan Barat/Timur..dan anda hampir dengan Singgahsana
Pengesahan Kehadiran

Kepada pengguna online sila sahkan kehadiran anda . Masih ada lagi masa untuk membuat keputusan . Kehadiran kepada lelaki yang berada di sekitar Lembah Kelang adalah amat memberansangkan! Ok..aku cuba hitungkan sedikit untuk informasi anda..
1. Asmawari
2. Syazrulridza
3. Azull
4. Fairuz kahar
5. Jamily and Family
6. Iswad ( mungkin Family )
7. Shahril Amri
8. Azizan
9. Bakhtiar
10. Aziz
11. Bob
12. Mohd Zaki
13. Abu zaki
14. Azman
15. Joe Rashid
16. Zarus Safar Rosli
17. Sham mael
18. Munawwarul Rafik
19. Brader Suhaimi A.K.A John
20. Sharul Azizi
21. Bukhari
Lagi.... yang lain2

22. Fendi Mohd Noor ( jgn tak pegi chor..)
23. Mady Kuale
24. Faizal Cik Nor
25. Mohd Saiful Fadly A.K.A Choki-Choki Ben10 Club (i`ll facebooked your girlfriend if u not attending )
26. Ariel Pantai Remis
27. Sham Kuala
28. Faidz

dan beberapa lagi nama yang aku rasa terlepas tuliesh..mungkin anda semua ada lagi rakan2 yang akan hadir sila war war kan kepada mereka..




Tinjauan Aku ke Istana Kayangan Singgahsana boleh dikelasifikasikan sebagai Wajib Pegi Bagi Lelaki yang belum berkahwin!! Uuuppss!!



Wajah permandangan yang kool..tuh yang berdiri dua org tuh diorang le akan 'serve' kita nanti macam raje !




Kawasan yang sama tapi brader 2 org tuh takde sebab dia tau dia kena 'serve' kita nanti..

Dewan seumpama ini mungkin akan berlansung nanti.. kelihatan beberapa kaum lelaki dan perempuan sedang mengadakan perjumpaan yang kurang diketahui motifnya.

Bagaimana dengan penyertaan bekas pelajar perempuan ?

maaf la disini ..aku kurang fasih berkomunikasi dengan anda semua ( perempuan ).. akan tetapi anda menyedari akan peristiwa yang akan dianjurkan ini..betul kan? Jadi aku belum pasti mengesahkan kehadiran anda semua.. aku memohon agar anda semua mendapat keizinan bertulis dari suami anda . Bagaimana anda berinteraksi dengan suami anda untuk hadir itu di luar pemikiran aku.. apa pun terpulanglah pada anda..tak leh ulas bebanyak la..tade idea..maaf la..
Jaminan anda adalah tempat yang selesa dan segala aspek informasi aku jelaskan adalah KISAH BENAR ! .. Seumpama majlis kasual , tiada unsur hiburan melampau , formal dan tidak terikat dengan mana2 badan NGO yang lain.. we are indipendence guys..
So..segala info yang di hantarkan ke laman Facebook dan blog anda boleh merujuk.. Sebarang masalah hantarkan kepada ADUAN RAKYAT ..KAMI SIASAT.

Lain 2

Parking disediakan Rm2.50 jam pertama..dan Rm2.00 jam seterusnya..

Surau disediakan untuk menunaikan salat..

Acara majlis : bermula Insyallah jam 8.00 mlm.. dan acara rasmi akan ditamatkan pada sekitar jam 10.00 mlm.. waktu majlis sehingga jam 12.00mlm

Ada cabutan bertuah berupa hamper ( 2 unit ) akan disediakan pihak Hotel yang setia berjanji memberikan acara ini..dia tipu aku aku belasah dia kejap tuh gak.. tapi Insyallah.. akan diberikan kerana ada dlm pekej yang dipilih..

Masalah penginapan ?
bagi yang berkelana yang ingin menginap di sana,.. itu akan diberitahu kemudian.. perancangan kami kepada yang berasal dari Ipoh dan Penang akan kami sewakan untuk beberapa bilik untuk menginap..dont wori..kahar cakap balai dia banyak kosong.. ( pi la..aku takmo ).. harga yang ditawarkan adalah RM135nett berbanding biasa RM185..so..dia bagi less..itu nanti sana kita bincangkan..

Penting !

Sekali lagi aku nyatakan disini penyertaan bolehlah dilakukan sekarang memandangkan ada seseorang yang aku yakin untuk anda membuat transaksi wang kepada beliau.. maklumat sudah aku postkan terdahulu..
sebarang masalah atau pun cadangan( masih dibuka lagi ) hubungi no yang tertera bagi mendapatkan maklumat tepat berhubung dengan aktiviti itu.
Kepada yang aku tak sebut nama tuh .. maaf la..cuma aku tak sempat nak kol semua sebab kredit aku tinggal 15sen je..sori bro..sis.. dan aku kurang pasti akan kehadiran anda semua..seperti Nazri..Razli ..Kamal & Dahlia , Aris ,Pak Sin , Khairozi ( nak book air Asia ke? kite bayar punya..hahah ) , Noorhayati , Azura , Suhaila , Rizal Zack , Firdaus Ali , Eija , Pak Yan , Siti Haida , dan lain2 yang aku rasaramai lagi la yang tau pasal gath nie..maafla.. Berhubunglah anda sepertimana yang anda pikirkan terbaik.. Kita ada masa dalam 2 minggu untuk kesana..Meskipun ada pihak yang berkeras mahukan proses cepat dan berjalan lancar...aku pun sama dan anda pun sama la.. :)
Itu saja yang perlu disampaikan sepertimana yang di arahkan kepada aku untuk mewar war kan aktiviti ini..
Sebarang masalah berbincang di halaman Bekas Pelajar SMVK 95/96 di ruangan sosial popular FACEBOOK ..

That all guys..

Barokallahu Fi kum...

Wsalam.



** Ruangan FORUM akan ditutup ( SMVK 95/96 Lefora ) kerana ada ruangan yang lebih mudah dicapai ( Facebook )..
** Anda dijemput menulis apa2 maklumat yang perlu di blog ini.. Perlukan kata laluan ? Hubungi Fendi @ Bonzer.

Azull 017 2060312